duminică, 19 iulie 2009



3 comentarii:

Ganditorul spunea...

Salutare
De curand am lansat un proiect prin care vrem sa atragem atentia evanghelicilor asupra domeniului de carte si mai ales asupra cititului drept activitate vrednica si necesara pentru „poporul cartii”. Proiectul „anul 2009 exprimat in carti” care se desfasoara pe blog.gramma.ro doreste sa prezinte personalitati si nu numai din spatiul evanghelic impreuna cu cartile care i-au marcat/ajutat in anul ce isi traieste ultimele clipe. Invitam astfel crestinii sa ne scrie despre 5 carti (pot fi mai multe sau mai putine) pe care le-au citit in 2009 si sa explice alegerile lor, in dreptul fiecarei carti, in cateva propozitii. In urma acestor prezentari speram sa adunam material suficient pentru a pune laolalta un ghid cu 20 de carti si recomandarile lor care trebuie citite in anul viitor, ghid care se va distribui gratuit. (mai multe detalii gasesti aici: http://www.blog.gramma.ro/?p=106 )
Stim ca esti ocupat, dar ar fi prea mult daca te-am ruga sa participi la acest proiect? Tot ce trebuie sa faci este sa ne spui care sunt cele 5 carti care te-au marcat sau impresionat placut in 2009 si sa le recomanzi in cateva cuvinte si altora. Credem ca participarea ta are capacitatea de a starni interesul internautilor evanghelici spre cartile cu adevarat bune.
Iti multumim anticipat si asteptam cu interes raspunsul tau.

Anonim spunea...

Bună Ziua
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Life'sjourney spunea...

Pace ,s-a deschis o platforma crestina similara cu FB, ne-ar face placere sa va avem pe platforma cu blogul dumneavoastra,cu intrebarile si raspunsurile dumneavoastra ..platforma aceasta este creata pentru toti crestinii toate blogurile crestine site urile crestine si orice altceva ce ajuta pe crestin pe cale..ne-ar face placere sa ne vizita si poate chiar sa ne impartasiti ideile ,experienta de viata cu Dumnezeu pentru folosul celor care sunt mai noi pe calea credintei va asteptam si va multumim anticipat daca credeti ca aceasta platforma este utila va rugam sa o recomandati si prietenilor dumneavoastra https://strangergod.com/index


avem si sectiunea crestini au talent (fotografie pictura muzica scumputura si multe altele dorim sa promovam in aceasta sectiune tot ce-i frumos